فرصت های به وجود آمده برای خرید آپارتمان در کرج با وام

افزایش ارزش ملک

این یک رکود چشمگیر مانند رکود بزرگ یا طول می کشد تا به ارزش املاک در کل آسیب برساند. بدانید که املاک و مستغلات در نهایت محلی هستند، بنابراین بازارهای املاک و مستغلات فردی ممکن است به دلیل کمبود تقاضا یا ساخت بیش از حد چشمگیر سقوط کنند، اگرچه بازار ملی به طور پیوسته در حال رشد است. یکی از نکاتی که به نفع املاک و مستغلات است این است که شما یک دارایی واقعی دارید. یک شرکت ممکن است ورشکست شود و ارزش سهام خود را از بین ببرد.

افزایش ارزش ملک

آنها ممکن است با یک دعوی قضایی بزرگ مورد ضربه قرار گیرند خرید آپارتمان در کرج گوهردشت و سود سهامی که پرداخت می کردند ناپدید می شود. همه اینها توضیح می دهد که چرا سرمایه گذاری در املاک و مستغلات امن تر از سرمایه گذاری در بازار سهام است. امکان خرید ملک برای سود سرمایه وجود دارد. خرید به امید به دست آوردن سود یکی از این موارد است.خرید زمین برای فروش در نهایت به توسعه دهندگان یکی دیگر از موارد است. با این حال، املاک و مستغلات جریان نقدی قابل توجهی را ارائه می دهد.

سرمایه گذاری بلند مدت

می‌توانید آپارتمان‌ها،خانه‌های تک ‌خانواری و فضاهای تجاری را اجاره دهید. این جریان نقدی ماهانه برای مالک ایجاد می کند. جریان نقدی با هزینه های کسر مالیات مانند است قیمت خرید. توجه داشته باشید که این بازده ها بر اساس درآمدی نگهداری، مالیات بر دارایی و بیمه جبران می شود. روش های مختلفی برای محاسبه بازگشت سرمایه برای املاک و مستغلات وجود دارد. اگر از معادله نرخ سقف استفاده کنید،عالی در نظر گرفته می شود.نرخ سقف معمولاً استفاده می شود .

سرمایه گذاری بلند مدت

زیرا معادله ساده است که با هر چک اجاره می بینید. قدردانی از دارایی سود سرمایه ای است که شما متوجه نمی شوید مگر اینکه ملک را بفروشید. وقتی در املاک و مستغلات سرمایه گذاری می کنید، می توانید به یک یا بیشتر دارایی خالص دست پیدا کنید، صرفاً به این دلیل که دارایی هایی که مالک و مدیریت آن هستید در طول سال ها ارزش آنها افزایش یافته است.تعداد کمی از ما پول نقد برای خرید ملک را در دست داریم. به همین دلیل است که بسیاری قبل از تعمیر ملک، آن را پیش پرداخت می کنند.

مکان، توسعه و بهبود

آنها ممکن است آن را اجاره کنند یا آن را برگردانند. اجاره آن درآمد ثابتی ایجاد می کند پروژه سامان که از حمایت قانونی قابل توجهی برخوردار است زیرا به طور کلی می توانید را که پولی پرداخت نمی کنند بیرون کنید. بازده نقدی، وام مسکن یک ملک را در نظر می گیرد و شما به راحتی می توانید با استفاده از این معادله، بازگشت سرمایه دو رقمی را مشاهده کنید.ورق زدن ملک یا فروش آن پس از خرید و تعمیر آن، سود ایجاد می کند. با این حال، این رویکرد از اجاره املاک و مستغلات ریسک بیشتری دارد.

مکان، توسعه و بهبود

هر ماه که ملک را نگه می دارید و هزینه های حمل مانند وام مسکن را می پردازید، ضرر می کنید. اگر ملک را کمتر از ارزش آن بفروشید، ممکن است ضرر کنید. از سوی دیگر، اگر ملکی بخرید و آن را اجاره کنید، بیشتر از سرمایه ‌گذاران برای ملک دریافت خواهید کرد، زیرا با جریان درآمدی همراه است موجود. دریافت ویزای بلند مدت در کشورهای توسعه یافته ای مانند معمولاً ارزشمند تر از ویزای در بازارهای نوظهور است .اقامتی که در نهایت به شما شهروندی اعطا می کند نیز ذاتاً بهتر است.

خط آخر

با فرض اینکه همه عوامل دیگر برابر باشند.امیدواریم درک کرده باشید که چگونه می توان با یک سنگ دو پرنده را کشت، نه تنها با سرمایه گذاری در، بلکه با گرفتن اقامت در اینجا.به چه نکاتی توجه کنید  به جای اینکه اجازه دهید ملک شما برای چندین دهه بماند و درآمدی ایجاد نکند، از آن درآمدزایی کنید. به یاد داشته باشید که شما همچنان برای هزینه هایی مانند استهلاک، پرداخت های آب و برق، هزینه های تعمیر و نگهداری و هزینه های انجمن صاحب خانه پرداخت می کنید. پس اجازه دهید اموال شما برای شما کار کند.

اگر در آن زندگی نمی کنید آن را اجاره کنید. شما به جای اینکه برای بازگشت سرمایه خود منتظر بمانید، در فواصل زمانی منظم درآمد کسب خواهید کرد. به چه چیزی توجه کنید: به عنوان صاحبخانه، هزینه های تعمیر و نگهداری بر عهده شماست. این مسئولیت شما است که هر گونه مسائل مربوط به ملک را گزارش کند، اما شما هزینه ها را خواهید کرد. به همین دلیل داشتن درآمد قابل تصرف یا صندوق اضطراری مهم است.هنگامی که مبلغ سرمایه گذاری شده به سطح معینی رسید، نمی توانید بدون تغییر قرارداد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *