نکات مهم در خرید آپارتمان در کرج که نباید از آن‌ها غافل شوید

بهترین گزینه‌ ها برای خرید آپارتمان در منطقه گوهردشت کرج

درآمد حاصل از فروش برای خرید ملک سرمایه ‌گذاری

اگر کل مبلغ استهلاک بیشتر از کل درآمد اجاره سال شما باشد، می توانید خسارت مالیاتی را مطالبه کنید دومین مزیت مالیاتی نامیده می شود. هنگامی که ملکی را می فروشید، باید ملک کمتری را مطالبه کنید و در نهایت بار مالیاتی خود را کاهش دهید.بر اساس ، شما می توانید مالیات بر سود حاصل از فروش و هر گونه استهلاکی که در طول سال ها ادعا کرده اید، بپردازید. با این حال، اگر از درآمد حاصل از فروش برای خرید ملک سرمایه‌گذاری دیگری استفاده کنید، از پرداخت مالیات حاصل از اولین ملک اجتناب می‌کنید.

با این حال، برخی از شرایط وجود دارد که برای واجد شرایط بودن باید رعایت شود.خرید آپارتمان در کرج گوهردشت با این وجود، مزایای مالیاتی مالکیت املاک و مستغلات، آن را به سرمایه گذاری جذابی برای بازنشستگان تبدیل می کند.با هر ملک، می توانید وام مسکن برای خرید خانه منهای پیش پرداخت خود بگیرید. مزیت یا استقراض به شما این امکان را می دهد که نرخ بازدهی را بدون پرداخت تمام قیمت ملک به دست آورید. اهرم، کسب جریان نقدی مثبت را آسان تر می کند.اگر سبد سرمایه گذاری بازنشستگی شما شامل سهام و اوراق قرضه باشد.

بدون پرداخت تمام قیمت

بازده کلی یا نرخ بازده پرتفوی را از بین می برد. تورم معیاری برای افزایش قیمت سالانه بر حسب درصد است.به عنوان مثال، اگر یک سبد سهام و اوراق قرضه بازدهی داشته باشد ،نرخ بازده خالص برای است. از سوی دیگر، درآمد اجاره از املاک سرمایه گذاری، در طول زمان همراه با افزایش می یابد، اما پرداخت وام مسکن شما ثابت می ماند.در نتیجه، با افزایش اجاره بها، جریان درآمد شما در طول سال‌ها افزایش می‌یابد، اما هزینه‌های شما یا ثابت می‌ماند یا کاهش می‌یابد زیرا در نهایت مبلغ وام مسکن را به بانک پرداخت می‌کنید.

با یک ملک اجاره ای، ممکن است رشد درآمد ثابت در طول زمان، هزینه های ثابت تا کاهشی و افزایش ارزش دارایی که با همخوانی دارد، داشته باشید. به همین دلیل است که بسیاری از بازنشستگان درآمد اجاره را به عنوان یک محافظ می بینند. افزایش درآمد اجاره‌ای ناشی از مالکیت دارایی، نرخ تورمی را که معمولاً بازده سهام و اوراق قرضه شما را کاهش می‌دهد، جبران می‌کند.املاک اجاره ای تنوع را افزایش می دهد:با نوسانات و عدم اطمینان بازار مالی، مالکیت به شما کمک کند جریان درآمد خود را متنوع کنید.

رشد درآمد ثابت

به عنوان مثال، اگر بازار سهام برای دو سال متوالی یابد، شما همچنان در حال جمع آوری اجاره خواهید بود.درآمد اجاره در حال افزایش است:از نمودار، می‌توانیم ببینیم که اجاره بها در طول سال‌ها به طور پیوسته افزایش یافته است. املاک و مستغلات در دراز مدت می تواند املاک اجاره ای مقدار ثابتی از درآمد اجاره ای را فراهم می کند که در طول سال ها افزایش می یابد.و با نااطمینانی بازارهای سهام و اوراق قرضه، درآمد اجاره منبع دیگری از درآمد ماهانه است که ثروت و قرار گرفتن شما در هر بازار را متنوع می کند.

ارزش املاک و مستغلات می تواند در طول زمان در ارزش افزایش یابد:املاک و مستغلات در طول زمان با نرخی بیشتر از افزایش می یابد. اگر تصمیم به فروش ملک دارید، احتمال زیادی برای کسب سود سرمایه از فروش دارید. همراه با درآمد اجاره در طول سال ها، نرخ بازده ترکیبی می تواند چشمگیر باشد.با این حال، همانطور که در سال  دیدیم، بازار مسکن ممکن است سقوط کند. توجه به این نکته مهم است که داشتن املاک استیجاری ریسک دارد همانطور که قبلا گفته شد، و به اندازه مستمری یا پایدار نیست.

خط آخر

داشتن املاک اجاره ای برای درآمد، ریسک شما را از سهام و اوراق قرضه متنوع می کند، اما بدون ریسک نیست.قوانین سرانگشتی هنگام خرید املاک اجاره ای برای درآمد بازنشستگی قبل از بازنشستگی خرید کنید از زمان بحران مالی، دستورالعمل های وام مسکن سخت تر شده است. برای تأیید، بانک ها معمولاً به دو سال سابقه کار در همان موقعیت و پیش پرداخت برای املاک اجاره ای نیاز دارند. علاوه بر هزینه های بسته شدن، نرخ بهره وام برای یک ملک سرمایه گذاری معمولاً بالاتر از یک ملک مسکونی اولیه است.

قبل از خرید، از بانک تاییدیه قبلی دریافت کنید و با توجه به سابقه اعتباری و امتیاز اعتباری خود، از نرخ بهره ای که احتمالاً از شما دریافت می شود، مطلع شوید.یک سال زندگی در ملک را در نظر بگیرید.املاک تحت اشغال شما را قادر می سازد تا شرایط مطلوب تری را در وام مسکن خود داشته باشید. همیشه می توانید بعداً خانه را نقل مکان کنید، خانه را اجاره کنید و از آن درآمد کسب کنید.قبل از خرید یک ذخیره پس انداز بسازید.یک قانون سرانگشتی خوب این است که هزینه های ماهانه شش ماهه را کنار بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *