اولین اقدامات بعد از اسباب کشی به آپارتمان جدید

در 24 ساعت اول در خانه جدید چه باید کرد؟

24 ساعت اول در یک مکان جدید در تهران بسیار حیاتی است – آنها می توانند در نحوه گذراندن چند ماه اول تفاوت ایجاد کنند و لحن را برای بقیه زمان زندگی در آنجا تنظیم کنند. پس چگونه باید 24 ساعت اول را در یک مکان جدید بگذرانید؟ این فهرست که با بررسی های بسیار توسط کارشناسان مسکن ایهام را به عنوان راهنمای خود برای اولین ساعات ارزشمند در نظر بگیرید.

اولین اقدامات بعد از اسباب کشی به آپارتمان جدید

همه چیز را مستند کنید و همه را ذخیره کنید یا ارسال کنید

اگر صاحبخانهای در کشور ایران از شما خواسته است که یک گزارش وضعیت را پر کنید، به محض اینکه می توانید این کار را انجام دهید و دستورالعمل های او را در مورد اینکه آیا می خواهید آن را به او تحویل دهید یا یک فایل دیجیتالی ارسال کنید، دنبال کنید و اگر می خواهید عکس ها را اضافه کنید. می توان. همچنین برای حفظ خود یادداشت ها و عکس های زیادی بنویسید.

و در حالی که ممکن است چیزهای زیادی وجود داشته باشد که بخواهید انجام دهید، همچنین در نظر داشته باشید که از برخی موارد نگهداری و تعمیراتی که می خواهید انجام دهید، یادداشت برداری کنید، مانند افزایش مصرف انرژی پنجره های خود و موارد دیگر. هنوز لازم نیست کاری انجام دهید، فقط یک لیست تهیه کنید.

برخی از نقاطی که به نظر می رسد به آن نیاز دارند را تمیز کنید

حتی اگر خانه جدید شما در تهران قبل از نقل مکان تمیز شده باشد (و امیدوارم همینطور باشد!) باز هم گاهی اوقات به نظر می رسد که چند نقطه وجود دارد که نیاز به توجه بیشتر شما دارد. برخی از افراد تند کشیدن اضافی را به مکان هایی مانند صندلی توالت و دستگیره در ترجیح می دهند. ما به شما پیشنهاد می‌کنیم در مکان‌هایی که ممکن است وقتی مبلمانتان در جای خود قرار می‌گیرند، به آن‌ها دسترسی نداشته باشید، تمیز کنید.

3  چیز پنهانی که پس از نقل مکان باید پاک کنید

تمام مبلمان را کنار هم قرار دهید و آن را در جایی که قرار است قرار دهید قرار دهید. با مبلمانی که باید مونتاژ شوند، شروع کنید، آنها را کنار هم جمع کنید و آنها و غیرمجموعه آنها را که به خواهر و برادرهایشان نیاز دارند در مناطق ناهموار جایی که باید قرار بگیرند، قرار دهید. اگر قبل از نقل مکان، زمان زیادی برای دیدن فضا نداشتید و طرح مبلمانی ندارید، با دل و جرات خود پیش بروید.

افزایش اجاره بها آپارتمان و هزینه های مربوط به اجاره نشینی

تخت خود را مرتب کن

در این مورد به ما اعتماد کنید، هنگامی که تختتان جمع و جور شد، آن را درست کنید تا پس از یک روز طولانی جعبه‌های متحرک، مجبور نباشید ملحفه‌ها را پیدا کنید و با آن‌ها کشتی بگیرید.

تمام جعبه ها را در اتاق های مناسب قرار دهید

هنوز لازم نیست همه جعبه‌ها را باز کنید، اما حداقل سعی کنید جعبه‌ها را به اتاق‌های درستی که در آن تعلق دارند منتقل کنید. چه در یک رشته طولانی و ناگسستنی از ساعت‌ها بسته‌بندی را باز کنید و چه در هفته‌های اول زندگی‌تان کمی به آن ضربه بزنید. خانه جدید شما بگذرد، اگر از اتاقی به اتاق دیگر نمی‌چرخید، کنار هم قرار دادن و کنار هم قرار دادن مناطق کوچک و کل اتاق‌ها سریع‌تر می‌شود.

وسایل روزانه خود را بیرون بیاورید و مرتب کنید

چیزهایی هستند که شما فقط به صورت روزانه به آنها نیاز دارید. از لوازم بهداشتی، حوله و لوازم قهوه‌سازی، چیزهایی را که نیاز دارید بیرون بیاورید و به بهترین شکل ممکن آنها را بچینید، و آماده شدن برای کار در دریایی از جعبه‌ها را بسیار آسان‌تر خواهید کرد.

خود را به هر همسایه ای که برخورد کردید معرفی کنید

لازم نیست کلوچه های گرم و پخته شده در فر یا هر چیز دیگری بیاورید، اما اگر در 24 ساعت اول در محل جدیدتان با همسایگانی برخورد کردید، چانه خود را جمع نکنید و بدوید (حتی اگر از حرکت کثیف هستید. ). سلام کنید و شرایط دوستانه را زودتر برقرار کنید. از انجام کارهای با صدای بلند مانند آویزان کردن تابلوها و جاروبرقی در اواخر شب خودداری کنید.

حتی اگر شما در طول شب تلاش می کنید تا کارهای زیادی را انجام دهید، همسایگان شما احتمالاً فقط سعی می کنند از زندگی خود لذت ببرند (و بخوابند) همانطور که معمولاً هستند. بنابراین سعی کنید سر و صدای اضافی نداشته باشید و ابتدا با ملاحظه ترین قدم شروع کنید.

فروش و پیش فروش آپارتمان و سرمایه گذاری در بازار مسکن

اگر هنوز وقت دارید تا آنجا که ممکن است یک اتاق را تکمیل کنید

یک فضای کوچک را انتخاب کنید و سعی کنید تا آنجا که می توانید آن را “تکمیل” کنید. جعبه‌های آن اتاق را باز کنید و وسایل را در جایی که باید برود قرار دهید (در حالی که راه‌حل‌های ذخیره‌سازی را که ممکن است در آن فضا نیاز داشته باشید یادداشت کنید). شاید هنوز این هنر را به دیوارها آویزان نکنید، اما حداقل آن را باز کنید و به نقطه ای نزدیک جایی که می خواهید آن را بگذارید تکیه دهید.

همه این کارها را انجام دهید تا وقتی دریای جعبه‌هایی که به نظر بی‌پایان می‌آیند سلامت عقل شما را در هفته‌های آینده تهدید می‌کنند، یک نقطه در خانه‌تان داشته باشید که بتوانید به آن پناه ببرید تا بتوانید فراموش کنید که زندگی‌تان را ریشه‌کن کرده‌اید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *