به روزرسانی قیمت خرید و فروش آپارتمان در کرج در سال جدید

پیش فروش واحد های آپارتمانی به صورت علل حساب توسط تعاونی ها

منطقه Başakşehir مملو از کلیه امکانات اولیه خدماتی و تفریحی از جمله بیمارستان ها و مراکز بهداشتی با کیفیت بالا، رستوران ها، کافه ها و کلوپ ها است که از مکان های تفریحی مهمی هستند که گردشگران و ساکنان به دنبال آن هستند. املاک و مستغلات در منطقه بسیار مورد علاقه سرمایه گذاران است که تضمین کافی خرید آپارتمان در کرج گوهردشت برای موفقیت پروژه های سرمایه گذاری املاک و مستغلات را می دهد.

به روزرسانی قیمت پروژه های پیش فروش چیتگر در سال جدید

در منطقه طیف بسیار گسترده ای از املاک و مستغلات مانند آپارتمان، دفاتر تجاری و ویلاهای لوکس را برای فروش در دسترس خود می بینید و بنابراین می توانید بدون رنج ملک مناسب خود را انتخاب کنید. ویژگی املاک و مستغلات در Başakşehir بسیار لوکس بودن در طراحی است، چه در طراحی های بیرونی و چه در تزئینات داخلی و دکوراسیون.

پیش خرید واحد مسکونی واقع در برج چیتگر با قیمت قطعی

این منطقه دارای بسیاری از مراکز تجاری بزرگ است که همه کالاها را شامل می شود، که به ارزش تجاری در منطقه می افزاید. در این منطقه متمایز در سمت اروپایی استانبول، یک شبکه حمل و نقل با کیفیت و مدرن وجود دارد، به طوری که می توانید آزادانه در سراسر استانبول تردد کنید. فروش املاک و مستغلات، این به دلیل مزایای زیر است.

املاک و مستغلات در با طراحی معماری داخلی و خارجی با کیفیت بالا مشخص می شود. وجود زیرساخت های قوی و پیشرفته در خیابان های منطقه در جذب سرمایه گذاران بیشتر نقش داشته است. پروژه پدافند هوایی ارتش منطقه دارای کلیه خدمات اولیه مانند بیمارستان ها و مراکز بهداشتی پیشرفته و همچنین مدارس و دانشگاه های ترکیه می باشد. دولتی، خصوصی و بین المللی نیز.

پیش فروش واحد های آپارتمانی به صورت علل حساب توسط تعاونی ها

ویژگی های سکونت در آپارتمان های واقع در برج

منطقه مملو از مراکز تجاری بزرگ بسیاری است که یک ویژگی تجاری به آن می بخشد. در بهترین و مجلل ترین هتل های توریستی و استراحتگاه های ساحلی را خواهید یافت. مجتمع های مسکونی مدرن بسیاری در این منطقه وجود دارد که تمامی خدمات اولیه و تفریحی را به ساکنان ارائه می دهد و مشخص است که واحدهای ملکی در مجتمع های مسکونی ترکیه در مقایسه با آپارتمان های مجزای معمولی مورد ترجیح بسیاری از سرمایه گذاران است.

در ویلاهای زیادی وجود دارد که با شکوه و نواحی وسیع مشخص می شود که سرمایه گذارانی را که خواهان مکان های بزرگ برای سرمایه گذاری هستند جذب می کند. در دسترس بودن یک شبکه حمل و نقل با کیفیت بالا و توسعه، مانند شبکه متروبوس که در منطقه فعال شده است، به افزایش ارزش املاک در آن کمک کرده است.

خط آخر

این منطقه شامل فضاهای سبز و جنگل های شگفت انگیز بسیاری است و شاید مهمترین آنها دره زندگی مدرن یا دره سبز باشد که گردشگران و بازدیدکنندگان به آن سرازیر می شوند. محله های مسکونی زیادی در بیلیکدوزو وجود دارد که این منطقه شامل ده محله است که می توانید از بین آنها انتخاب کنید و آنها به شرح زیر هستند

پیش خرید واحد مسکونی واقع در برج چیتگر با قیمت قطعی

آتاکوی یکی از مناطق اروپایی استانبول است و منظره دریای خیره کننده و جذابی از دریای مرمره دارد. اخیراً در زمینه سرمایه گذاری املاک و مستغلات رونق چشمگیری داشته است و به یک مقصد مهم سرمایه گذاری در املاک تبدیل شده است، زیرا یک منطقه بسیار حیاتی در مهم ترین مناطق اروپایی استانبول است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *