خرید آپارتمان در کرج با وام از دپارتمان املاک

بهترین گزینه‌ ها برای خرید آپارتمان در منطقه گوهردشت کرج

پیشرفت برج های مسکونی و تجاری چیتگر تهران

در نهایت، به شما امکان دسترسی به مراقبت های بهداشتی عمومی رایگان در ترکیه را می دهد. چگونه می توان سند اقامت ملکی در ترکیه را تمدید کرد؟ مجوز اقامت ملکی در ترکیه یک سال اعتبار دارد و باید هر سال تمدید شود. فروش آپارتمان در کرج روند تمدید 60 روز قبل از تاریخ انقضا آغاز می شود نکات هنگام درخواست اقامت ملک.

کسب درآمد از راه دریافت اجاره بها آپارتمان های مسکونی و تجاری

شکی نیست که اخذ این اقامتگاه بسیار آسان است، اما این امر نافی این نیست که مجموعه ای از نکات و توصیه هایی وجود دارد که باید در اجرای مراحل مورد نیاز به آنها توجه کنید که مهمترین آنها عبارتند از: باید در حداقل گذرنامه با اعتبار 6 ماه، ترجیحا بیشتر. باید مطمئن شوید که تمام مراحل لازم را انجام داده اید، اما در صورت مشاهده نقص یا نقص، 30 روز مهلت تا رفع مشکل به شما داده می شود.

ثبت نام در سامانه یکپارچه خرید و پیش خرید واحد های آپارتمانی

هزینه ها باید به واحد پول محلی یعنی لیر ترکیه و یک رسید برای این منظور پرداخت شود. در صورتی که شما و تمامی اعضای خانواده تان قرار است برای آن درخواست دهید، هر فایل باید جدا از بقیه ارسال شود. پروژه خلبانان هما پارسه در صورتی که متقاضی زیر سن قانونی باشد، باید قیم خود را همراهی کند. اگر هنوز مالک ملک هستید، می توانید سالانه آن را تمدید کنید. کودکان زیر هجده سال نمی توانند برای آن درخواست دهند.

پیشرفت برج های مسکونی و تجاری چیتگر تهران

در صورتی که فرزندان به سن قانونی رسیده باشند، هر کدام با توجه به شرایط و وضعیت خود، باید مجوزهای اقامت دیگری مانند توریستی یا دانشجویی را دریافت کنند. پس از تکمیل تمام مراحل، باید در خانه خود منتظر بمانید، زیرا اقامتگاه ظرف چند روز از طریق پست به آدرس ذکر شده در آنجا برای شما ارسال می شود.

ثبات بازار املاک و مستغلات با زحمات اتحادیه مسکن کشور

اقامت در املاک و مستغلات در بسیاری از جزئیات با اقامت توریستی تلاقی می کند، اما اولی قوی تر است. این مهمترین اطلاعاتی بود که در مورد موضوع درخواست اقامت ملکی در ترکیه مورد توجه شما قرار گرفت. اگر سوالات دیگری دارید، مشاور املاک ما آماده است تا پاسخ های مورد نیاز شما را ارائه دهد و فراموش نکنید که در وب سایت ما به روز باشید، جایی که بسیاری از موضوعات مهم در مورد بخش املاک در ترکیه را خواهید یافت.

ثبت نام در سامانه یکپارچه خرید و پیش خرید واحد های آپارتمانی

هنگامی که با ما تماس بگیرید و خواسته های خود را به ما بگویید، ما لیستی از مهم ترین پیشنهادات در دسترس را به شما ارائه می دهیم که با شرایط و نیازهای شما سازگار است، باید مطمئن باشید که املاک و مستغلات شما را به سمت یک واقعی موفق هدایت می کند. سرمایه گذاری در املاک همیشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *