خرید آپارتمان در کرج و بررسی شرایط سرمایه گذاری در املاک

نحوه انتخاب واحد در پروژه های پیش فروش چیتگر

این که آیا واقعاً چنین است یا خیر قابل بحث است. به یاد داشته باشید که با چه کسی سر و کار دارید یادآوری این نکته مهم است که کمتر از 50 سال پیش، ویتنام یک کشور کمونیستی بود که به آرامی در حال گذار به بازار آزادتر بود. جمهوری سوسیالیستی ویتنام، همانطور که به طور رسمی شناخته می شود، خرید آپارتمان در کرج با وام هنوز تحت کنترل یک دولت تک حزبی است که ادعا می کند تا به امروز کمونیست است.

شرایط سرمایه گذاری در املاک و پیش خرید آپارتمان در منطقه 22

به این ترتیب، برای سلب مالکیت مخالف نیست و گاهی اوقات حقوق مالکیت را نادیده می گیرد، اگر برای آنها مناسب نباشد. بنابراین، مقداری احتیاط توصیه می شود، اگرچه من به طور کلی خوشبین هستم که مالکیت املاک و مستغلات در ویتنام در پنجاه سال آینده ساده تر خواهد بود . همانطور که پیش می‌آید، شما در برابر هوس‌های سیاست‌های تصادفی نسنجیده و بدون هیچ ابزاری برای جلب نظر آنها خم می‌شوید.

خرید و فروش آپارتمان در دپارتمان املاک و مستغلات

به اصطلاح “خانه‌های لوله‌ای” در هانوی را در نظر بگیرید، جایی که کسی ایده روشنی داشت که بر اساس عرض خانه شما مالیات بگیرد. به این ترتیب، دست نامرئی بازار معماران را به ساختن خانه‌های طولانی‌تری هدایت کرد که به اعماق ساختمان می‌رفتند اما عرض کمی دارند (اغلب بیش از دو نفر در کنار هم ایستاده بودند. این نوع جنون من را به یاد “مالیات پنجره” در بریتانیای قرن هفدهم می اندازد.

جایی که مردم را بر اساس تعداد پنجره هایی که داشتند شارژ می کردند. به این ترتیب، مردم برای کاهش مالیات شروع به آجرکاری کردند. این نوع سیاست ها در آن زمان در بریتانیا کار نمی کرد و اکنون در ویتنام کار نمی کند. برج پامچال چیتگر اما مدتی طول می کشد تا آنها درس های تاریخی را بیاموزند. فقدان تجربه تاریخی مالی در بسیاری از جنبه های دیگر مانند یک پول محلی ضعیف نشان می دهد.

نحوه انتخاب واحد در پروژه های پیش فروش چیتگر

ارزش واقعی پروژه های پیش فروش و قیمت گذاری بر روی آپارتمان ها

ارزش دانگ ویتنامی در دو دهه گذشته به طور مداوم در برابر دلار آمریکا و سایر ارزهای اصلی کاهش یافته است. چه کسی می تواند بگوید که این روند برای دو دوره بعدی ادامه نخواهد داشت؟ شما گزینه های بهتری نسبت به املاک ویتنام دارید در حالی که می‌توانید روی ویتنام قمار کنید و اگر اتفاقاً همه کارت‌های مناسب را به ترتیب درست دریافت کردید، به خوبی از پس آن بربیایید، چرا زحمت بکشید؟

 ویتنام در مقایسه با پویایی امثال کامبوج در محدوده بازارهای آسیای جنوب شرقی رنگ پریده است. قبلاً در مورد املاک و مستغلات کامبوج نوشته ام . فقط برای اینکه ایده ای از اعداد به شما بدهم، 1 متر مربع در پنوم پن، کامبوج، در مقایسه با 3000 دلار در شهر هوشی مین، ویتنام، حدود 1000 دلار برای شما هزینه دارد. شاید شایان ذکر باشد که کامبوج به طور کامل از بحران مالی 2008، حباب دات کام و بحران مالی آسیایی اواخر دهه 90 چشم پوشی کرد.

خط آخر

 به طور کلی، در دهه گذشته تمام موانع را پشت سر گذاشته و رشد تولید ناخالص داخلی را بیش از 8 درصد حفظ کرده است. از سوی دیگر، ویتنام رشد سالانه زیر 7 درصد قابل توجهی را حفظ کرده است، اما این راز بزرگی نیست که بسیاری از این موفقیت کاملاً به چین وابسته بوده است. برخی از اقتصاددانان فکر می‌کنند که ویتنام ممکن است با سقف شیشه‌ای متوقف شود.

خرید و فروش آپارتمان در دپارتمان املاک و مستغلات

به اصطلاح «تله با درآمد متوسط» – جایی که اگر برای همسایه ابرقدرت جهانی‌شان خیلی گران تمام شود، اقتصاد ممکن است یک شبه سقوط کند زیرا سرمایه به کشورهای کمتر توسعه‌یافته مانند کامبوج منتقل می‌شود. اگر این اتفاق بیفتد، ویتنام نمی توانست به راحتی چرخش کند و روند بهبودی بسیار دردناک خواهد بود. در اصل، دلیل اینکه شما نباید در ویتنام ملک بخرید این است که هزینه فرصت سرمایه گذاری در آنجا بسیار زیاد است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *