چه چیزهایی توسط کارشناسان فروش املاک گفته نمیشود

بهترین گزینه‌ ها برای خرید آپارتمان در منطقه گوهردشت کرج

چیزی که نمایندگان آرزو می کنند که می توانستند به خریداران خود بگویند

آیا تا به حال از خود پرسیده اید که مشاور املاک شما به چه چیزی فکر می کند – مانند واقعا فکر کردن؟ خوب، اکنون فرصتی برای پیدا کردن آن است. نمایندگان باید نسبت به خریداران خود کاملاً بی‌طرف بمانند . حمایت‌های قانونی بر برخی از آنچه که نمایندگان می‌توانند و نمی‌توانند بگویند وجود دارد تا اطمینان حاصل شود که خریداران تصمیمات خود را می‌گیرند. اما مسکن ایهام با چند نماینده واقعی تماس گرفته تا حقیقت را بفهمد : تنها چیزی که دوست دارید به مشتریان خود بگویید چیست؟

چه چیزهایی توسط کارشناسان فروش املاک گفته نمیشود

در اینجا آنچه آنها باید می گفتند:

از کمی گرد و غبار نترسید

«اگر خانه‌ای با ساختاری سالم در تهران پیدا کردید که در غیر این صورت برای شما مناسب است، سعی کنید از نقص‌های آرایشی خود بگذرید. تصور کردن آن ممکن است سخت باشد، اما می‌توانید ارزش زیادی به آن اضافه کنید – به خصوص اگر برخی از کارها را خودتان انجام دهید – با برداشتن چیزهایی مانند کاغذ دیواری زشت و کندن فرش.

تعویض وسایل قدیمی و استفاده از چند لایه رنگ تازه ممکن است کمی طول بکشد، اما اغلب در دراز مدت ارزش آن را دارد. از سوی دیگر، عواملی مانند مکان، اندازه، و رفت و آمد به محل کار را نمی توان به این راحتی تغییر داد. برای تغییر این موارد، باید حرکتی را در نظر بگیرید. اینها چیزهایی هستند که باید معامله شکن شما باشند.

قبل از خرید نگاهی 360

“بسیاری از خریداران در کشور ایران برای اطلاعات در مورد ملک و محله به نماینده خود اعتماد می کنند که انتخاب عاقلانه ای است. با این حال، شما باید برخی از تحقیقات خود را انجام دهید زیرا نمایندگان از نظر قانونی نمی توانند نظر خود را در مورد کیفیت زندگی ارائه دهند. آشنایی با محله در نقشه گوگل می تواند اولین قدم عالی باشد.

 به دنبال اسامی مشاغل و امکانات موجود در آن منطقه باشید تا ایده ای از سبک جامعه به شما بدهد و ببینید آیا برای شما مناسب است یا خیر. صحبت با همسایه ها نیز توصیه می شود. در مورد خرید آینده خود با دوستان و همکاران خود باز باشید و نظرات یا بینش های آنها را جمع آوری کنید. دریافت اطلاعات بیشتر در مورد منطقه و همچنین ملک، به اطمینان از اینکه خانه جدید شما خانه مناسب شما خواهد بود، کمک می کند.

توجه به سرمایه گذاری در بازار مسکن خربداری ملک برای سود و حفظ سرمایه در وضعیت اقتصادی کنونی

شما به نمایندگی خود نیاز دارید

«بسیاری از خریداران در تهران فکر می‌کنند که می‌توانند با کار مستقیم با نماینده فهرست، در هزینه‌ها صرفه‌جویی کنند. متأسفانه، این آنها را در معرض خطر قرار می دهد تا از آنها استفاده شود. یک نماینده فهرست به طور قانونی باید به نفع فروشنده مذاکره کند.

هر آنچه این خریداران به نماینده می گویند می تواند (و خواهد شد) با فروشندگان به اشتراک بگذارد. با انتخاب نماینده خریدار، خریداران می توانند اطمینان حاصل کنند که شخصی از طرف آنها مذاکره می کند و به دنبال بهترین معامله برای آنهاست.

خانه اول شما احتمالاً خانه رویایی شما نخواهد بود

«و، اشکالی ندارد! اغلب اوقات من با مشتریانی کار می کنم که بودجه مشخصی دارند اما معیار جستجوی آنها محدوده قیمت دیگری است. به عنوان مثال، من یک مشتری داشتم که از قبل برای 300000 دلار تایید شده بود و آنها یک آشپزخانه به روز، سوئیت اصلی با کمد پیاده روی، حصار در حیاط خلوت و یک گاراژ سه ماشین می خواستند. آن املاک فقط در آن محدوده قیمتی وجود ندارند.

مشکلی ندارد که برای تامین بودجه خود، به خصوص به عنوان خریدار برای اولین بار، مصالحه کنید. به خاطر داشته باشید که احتمالاً فقط 3-5 سال در خانه اول خود زندگی خواهید کرد. ممکن است از همان ابتدا همه نیازهای شما را برآورده نکند، اما این بدان معنا نیست که در طول مسیر نمی توانید آن را از آن خود کنید.”

وقتی خانه ای را می بینید که دوستش دارید، منتظر نباشید

«من کاملاً تردید برای زدن ماشه روی چیزی را فوراً درک می کنم. اما اغلب اوقات، من افرادی را می بینم که سال ها و سال ها منتظر بوده اند تا خانه ای را پیدا کنند که دقیقاً همان چیزی باشد که می خواهند، در مکانی که می خواهند، و در محدوده قیمت آنها باشد.

مشورت با کارشناسان برجسته در حوزه املاک برای خرید و فروش املاک اداری تجاری و مسکونی

«خیلی وقت‌ها مردم ایران از خانه‌ای می‌گذرند که برایشان عالی بود، زیرا در اوایل جستجویشان بود. چیزی که در نهایت بیشتر اوقات اتفاق می‌افتد این است که آنها در نهایت به چیزی رضایت می‌دهند که به خوبی «آنی که فرار کرد» نبود. “اگر شما یکی از آن معدود خوش شانسی هستید که خانه ای را پیدا می کنید که معیارهای شما را در اوایل کار پیدا کند، ستاره های شانس خود را بشمارید و به دنبال آن بروید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *