کاهش تمایل به فروش آپارتمان در کرج با بالا رفتن قیمت ها

اطلاعات مربوط به پروژه های پیش خرید آپارتمان

اطلاعاتی که از نظر قانونی مجاز به داشتن تصمیمات هوشمندانه هستید، بار بزرگی نیست. اگر مستأجری نمی‌خواهد آن را به شما بدهد، یک چیز ماهیتی است. اطلاعات شخصی آنها متناقض است. هنگامی که به نظر می رسد نام، شماره تلفن و شماره شناسایی هرگز ثابت نمی ماند، کسی با شما ناصادقانه رفتار می کند. آنها در هر مرحله از فرآیند تأیید مقاومت می کنند. خرید آپارتمان در کرج اجاره دادن به یک مستاجر خوب نباید مشکل باشد. هر کس در تمام طول راه در برابر شما مقاومت کند، چیزی را از شما پنهان می کند.

تمایل به فروش و پیش فروش واحد های مسکونی در تهران

آنها سعی می کنند برای جلب رضایت سایر متقاضیان، پول را دور بیندازند. همه پول را دوست دارند، اما برخی از متقاضیان از آن برای رد کردن مراحل تأیید استفاده می کنند. اگر اجاره و هزینه های شما به درستی تنظیم شده باشد، در ملک سود خواهید برد. اجازه ندهید چند صد دلار در ابتدا شما را وادار به انتخاب مستاجر بدی کند که بعداً هزاران دلار برای شما هزینه خواهد داشت.

متقاضیان سرمایه گذاری در املاک و مستغلات

آنها فرض می کنند که شما آنها را از سایر متقاضیان انتخاب می کنید و طوری رفتار می کنید که انگار ملک مال آنهاست. این روش دیگری است که مستاجران بالقوه می توانند سعی کنند شما را وادار یا قلدری کنند تا آنچه را که می خواهند به آنها بدهید. به یاد داشته باشید که اگر آنها در طول نمایش با بولدوزی روی شما ضربه بزنند، سعی خواهند کرد این کار را بارها و بارها در طول رابطه حرفه ای شما انجام دهند.

آنها مرتباً جابه جا می شوند و نمی توانند دلیل خوبی برای شما بیاورند. به احتمال زیاد دلیلی برای شما نمی آورند. این احتمال وجود دارد که جابجایی های مکرر آنها نتیجه انتخاب های مالی یا اجتماعی ضعیف آنها باشد، خرید آپارتمان در کرج با وام به این معنی که پس از امضای قرارداد اجاره، آنها برای شما یک کامیون دردسر خواهند بود. همه هم اتاقی های گذشته آنها دیوانه بودند.

اطلاعات مربوط به پروژه های پیش خرید آپارتمان

انتخاب سنجیده و دریافت مشاوره درست در بازار مسکن

کدام یک محتمل‌تر است، این که این مستاجر هر بار با افراد دیوانه زندگی می‌کند یا اینکه زندگی با مستاجر به سادگی غیرممکن است؟ (نکته: این دومی است. آنها توسط (چند نفر) هم اتاقی های قبلی “ناعادلانه” بیرون رانده شدند. افراد مبتلا به این نوع عقده قربانی آن را در طول یک عمر بی مسئولیتی و به طور کلی رفتار وحشتناک با دقت توسعه داده اند. اگر به آنها اجاره دهید، احتمالاً پشیمان خواهید شد.

همه صاحبخانه های گذشته آنها بی کفایت بودند. مالکان بی کفایتی وجود دارند، اما آنها در اقلیت هستند. احتمال اینکه این مستاجر در هر لحظه با آنها روبرو شود بسیار کم است. همه صاحبخانه های گذشته آنها تند و تیز بودند. ضرب المثلی وجود دارد که می گوید اگر با یک آدم تند و تیز برخورد کردید، پس با یک تند و تیز ملاقات کردید. با این حال، اگر در تمام طول روز با آدم‌های تند برخورد می‌کنید، احتمالاً مشکل شماست.

خط پایان

نمی توانم به شما بگویم که صاحبخانه فعلی آنها چقدر وحشتناک است. این امکان وجود دارد که آنها صاحبخانه واقعاً وحشتناکی داشته باشند، اما اگر نتوانند از صحبت کردن در مورد آن دست بردارند، وقت آن است که ادامه دهند. فقط تصور کنید که پس از پایان قرارداد در مورد شما چه می گویند!

انتخاب سنجیده آپارتمان و دریافت مشاوره درست در بازار مسکن

 قرار است چندین هم اتاقی وجود داشته باشد، اما شما فقط یکی را ملاقات کرده اید. این مردم چه کسانی هستند؟ شما باید حداقل با همه کسانی که در ملک شما زندگی می کنند ملاقات کنید. اگر مستاجر به نظر نمی رسد که شما مشتاق ملاقات سایر هم اتاقی ها باشید، احتمالاً دلیلی وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *