کاهش میزان تقاضا خرید آپارتمان در کرج گوهردشت

تلاش دولت برای افزایش عرضه واحد مسکونی در کشور

که بر تقاضا چه در بازخرید و چه در لیزینگ تاثیر منفی خواهد گذاشت و در اینجا لازم است مفهوم (شاخص قیمت مصرف کننده) که یک عدد شاخص یا یک عدد آماری است توضیح داده شود. شاخصی که تغییرات رخ می دهد در سطح عمومی قیمت ها را بر اساس سبد ردیابی که شامل کلیه کالاها و خدمات مصرف شده در یک کشور خاص می شود، فروش آپارتمان در کرج اندازه گیری می کند و ترکیب این سبد قرار است منعکس کننده ساختار مخارج مصرفی خانوارها در این کشور باشد.

کاهش میزان تقاضا خرید خانه و آپارتمان در بازار مسکن

به عبارت دیگر، این شاخص نشان دهنده ظرفیت خرید فرد در یک اقتصاد خاص در طول نرخ بالای تورم است. در طی سه سال اخیر متوجه می‌شویم که نرخ تغییر ( شاخص قیمت مصرف‌کننده ) به مقادیر بالایی تبدیل شده است که ارتباط تنگاتنگی با نرخ تورم دارد. بنابراین، می‌توان نتیجه گرفت که بازار داخلی تحت تأثیر منفی نرخ‌های تورم بالا است زیرا به شاخص قیمت مصرف‌کننده ضربه می‌زند.

دلیل افزایش هزینه خرید یا اجاره املاک و مستغلات

 در مورد مولفه خارجی (بازار املاک و مستغلات هدف افرادی است که با ارزهای خارجی سر و کار دارند)، متوجه خواهیم شد که نرخ بالای تورم تاثیری بر رویه خرید، فروش یا اجاره برای آنها ندارد، بلکه تاثیری بر رویه‌های خرید، فروش و اجاره آنها ندارد. یک اثر مثبت به دلیل کاهش هزینه خرید یا اجاره املاک و مستغلات هنگام مقایسه ارزش ملک به لیر ترکیه با همتایان خارجی آن.

بهترین راه حل برای مواجهه با تورم بالا در ترکیه چیست؟ خرید آپارتمان در کرج با وام سیاستگذار پولی در مواجهه با معضل تورم در دو طرف خود، پیشنهاد و تقاضا، با موانع متعددی مواجه است ، زیرا در اینجا نیاز به تدریج است. و یکی از مهمترین ابزارهای مقابله با تورم، ایجاد حالت اعتماد با افراد جامعه است، زیرا دولت به دنبال دستیابی به منافع آنها است تا با مشکلات «دلار شدن» یا فشردگی مواجه شود.

تلاش دولت برای افزایش عرضه واحد مسکونی در کشور

نحوه نقل و انتقال سند آپارتمان تجاری خریده شده توسط مشتری

 یا به عبارتی تبدیل لیر ترکیه به ارزهای خارجی یا فلزات گرانبها و نگهداری آنها به عنوان نوعی پس انداز. رویه های دیگر برای مقابله با تورم را می توان در اینجا در نظر گرفت مانند کاهشارزش استقراض بخش خصوصی از خارج، تمرکز بر تامین مالی مشارکتی، دادن فضای بیشتر به امور مالی اسلامی، تشویق افراد به معامله جدا از ارز خارجی و انجام معاملات فقط با ارز محلی.

در این مرحله نمی‌توان موضوع سفته‌بازی نرخ ارز (قیمت ) را نادیده گرفت که در آن دست‌های خارجی و داخلی برای تضعیف لیر با هم متحد می‌شوند. برای ترکیه قابل قبول نیست که چنین اقتصاد قدرتمندی داشته باشد و در عین حال این نرخ های تورم بالا را داشته باشد. در این مقاله سعی کردیم به موضوع نرخ تورم بالا در ترکیه بپردازیم.

خط آخر

زیرا سعی کردیم به سوالات متعددی در این زمینه پاسخ دهیم، از جمله علل اصلی تورم، تأثیر این روند بر بازار املاک ترکیه به طور کلی. و به ویژه در مورد سرمایه گذاران خارجی، با توضیح مفصل برای مهمترین ویژگی های اقتصاد ترکیه .همچنین سعی کردیم بهترین راهکارها و اقداماتی را که می توان برای کاهش روند تورم اقتصادی در ترکیه انجام داد، ارائه کنیم.

دلیل افزایش هزینه خرید یا اجاره املاک و مستغلات

در پایان، مالیات بر املاک در ترکیه در مقایسه با مالیات های اعمال شده در برخی از کشورهای خارجی، مانند مالیات در کشورهای اروپایی و ایالات متحده، نسبتا پایین است. همچنین اگر خریدار در ترکیه اقامت نداشته باشد و بخواهد ملک را به قیمت (دلار یا یورو) از طریق حواله بانکی از خارج از ترکیه خریداری کند، دولت ترکیه با معافیت از مالیات بر ارزش افزوده آنها را تشویق به خرید ملک در ترکیه می کند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *