توصیه های قانونی لازم به خریداران آپارتمان در کرج

بهترین گزینه‌ ها برای خرید آپارتمان در منطقه گوهردشت کرج

مطالبی که در پیش فروش باید ذکر شود

موسسه زمین شهری و شرکت مشاوره و مالیات جهانی هر ساله بازارهای برتر مسکن را برای سال آینده فهرست می کنند. بر اساس گزارش  صفحه ای در مورد روندهای نوظهور در املاک و مستغلات 2022،بازار برتر با بهترین چشم انداز کلی برای املاک و مستغلات در سال عبارتند از نگاهی عمیق‌تر به این روندهای نوظهور املاک و مستغلات انداخت و فهرستی از 10 بازار مسکن برتر برای سال  را بر اساس رشد فروش سال به سال و رشد قیمت برای سرمایه‌گذاران املاک تهیه کرد تا در سال  تماشا کنند.

مطالبی که در پیش فروش باید ذکر شود

بازارهایی با بهترین چشم انداز خانه سازی آنهایی هستند که زمین های مقرون به صرفه کافی برای توسعه و رشد جدید دارند زیرا جامعه افراد و مشاغل بیشتری را جذب می کندشهرهایی که در دسته آهنربا قرار دارند، شهرهایی هستند.فروش آپارتمان در کرج که سریعتر از میانگین در حال رشد هستند و به عنوان آهنربا برای مردم و شرکت ها عمل می کنند بازده نقدی یک خانه اجاره ای تک خانواری، درآمد سالانه قبل از مالیات تولید شده توسط ملک را تقسیم بر کل پول نقد سرمایه گذاری شده اندازه گیری می کند.

جریان نقدینگی بازارهای املاک و مستغلات

این بازارها با نیروگاه‌های اقتصادی، دولتی و فرهنگی مستقری که در طول سال‌ها فرصت‌های سرمایه‌گذاری، توسعه و توسعه مجدد در املاک و مستغلات را فراهم کرده‌اند،آزمایش‌شده و واقعی هستند. صعودی هستند:بازارهای طاقچه لزوماً بزرگ یا از نظر اقتصادی متنوع نیستند. در عوض، آنها یک محرک اقتصادی غالب دارند که از رشد اقتصادی پایدار در بلندمدت حمایت می کند:بازارهای اصلی معمولاً در نظرسنجی های ملی رتبه بالایی ندارند.

جریان نقدینگی بازارهای املاک و مستغلات

با این حال، آنها مکان های عالی برای زندگی و کار هستند و اغلب فرصت های خوبی برای سرمایه گذاری و توسعه املاک و مستغلات ارائه می دهند. اگرچه رشد کندتر است، اما هزینه های مسکن و کسب و کار مقرون به صرفه تر از بسیاری دیگر از بازارهای املاک و مستغلات در است:چه چیزی یک بازار املاک و مستغلات را برای سرمایه گذاران جذاب می کند.

نحوه پیدا کردن دارایی جریان نقدی

در قسمت بعدی این مقاله، چگونگی یافتن بازارها و املاک اجاره ای تک خانواده را بر اساس سه استراتژی اصلی سرمایه گذاری در املاک و مستغلات مورد بحث قرار خواهیم داد،ما قبل از اینکه این کار را انجام دهیم، پیش فروش پروژه پرشین آبشار اجازه دهید در مورد آنچه که یک بازار املاک و مستغلات را “خوب” می کند، صحبت کنیم.واقعاً «خوب» به چه معناست؟ببینید، کلمه خوب یک اصطلاح کاملا ذهنی است.

نحوه پیدا کردن دارایی جریان نقدی

هر کس نظر خود را در مورد خوب و چه چیزی ندارد. اما زمانی که در حال سرمایه گذاری در املاک و مستغلات هستید، مهم است که دقیقاً درک کنید که چه چیزی بازارهای خوب املاک و مستغلات را از متوسط، نه چندان خوب و حتی وحشتناک جدا می کند.دراینجا 7 عاملی وجود دارد که به ایجاد بازار املاک و مستغلات برای سرمایه گذاران کمک می کند.ایجاد شغل بالاتر از میانگین رشد جمعیت فعلی و مورد انتظار آینده، همچنین بالاتر از میانگین ملی.

خط آخر

مجوزهای ساختمانی گرفته شد، فعالیت های ساخت و ساز فعلی، و رشد پیش بینی شده در توسعه املاک و مستغلات.برنامه ریزی دولت در سطح ایالتی و محلی، و اینکه آیا شهرداری که در نظر دارید در آن سرمایه گذاری کنید، حامی رشد است یا بیش از حد با تشریفات اداری و مقررات مواجه است.مقرون به صرفه بودن مسکن با استفاده از نسبت قیمت به اجاره برای مقایسه میانگین قیمت مسکن با متوسط ​​اجاره.

نرخ جذب یا مدت زمانی که طول می کشد تا مسکن جدیدی که برای خرید یا اجاره به بازار آورده شود.نرخ جای خالی، مقایسه میانگین در بازار هدف شما با میانگین کلی نرخ جای خالی برای بازارهای مشابه.سرمایه گذاران املاک و مستغلات که به دنبال خانه هایی هستند که بازدهی سریع داشته باشند، بر بازارهای جریان نقدی تمرکز می کنند. جریان نقدی املاک و مستغلات یک جریان درآمد ثابت و قابل پیش بینی را در طول دوره نگهداری سرمایه گذاری ایجاد می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *