5  دلیل برای استخدام وکیل هنگام راه اندازی یک تجارت ساختمانی

استخدام وکیل برای راه اندازی کسب و کار ساختمانی

مقامات کشوری درایران قوانین و مقرراتی دارند که پروژه های ساختمانی را کنترل می کنند تا اطمینان حاصل کنند که مدیران در گوشه و کنار یا ساختن سازه های ناایمن نیستند. قانون ساخت و ساز همچنین شامل قراردادهای کاری، اقدامات ایمنی و سایر ملاحظات زیست محیطی می شود که ممکن است برای شما پیچیده تر از آن باشد که خودتان درک کنید.

5  دلیل برای استخدام وکیل هنگام راه اندازی یک تجارت ساختمانی

 با این حال، این قوانین ضروری هستند و اگر می خواهید در تجارت بمانید، عاقلانه است که به آنها پایبند باشید. مشاور حقوقی دارایی است که اگر قصد راه اندازی یک تجارت ساختمانی در تهران را دارید باید به دست آورید و در این مقاله کارشناسان مسکن ایهام توضیح می دهند که چرا به یک وکیل ماهر برای این تجارت نیاز دارید.

با ساختار قانونی مناسب شروع کنید

برای شروع، باید کسب و کار خود را با ساختار قانونی مناسب و متناسب با قوانین ایران شروع کنید. این بر نحوه پرداخت مالیات برای تجارت ساختمانی در میان سایر بدهی ها تأثیر می گذارد. همچنین بر نحوه افزایش مالیات تأثیر خواهد گذاشت. به عنوان مثال، به عنوان یک مالک انحصاری شما نمی توانید سهام را برای کسب و کار بفروشید. یک وکیل بازرگانی به شما کمک می کند تا ساختار مناسبی را برای انتخاب از همان ابتدا راهنمایی کنید.

حل تعارض

ممکن است در طول پروژه ساخت و ساز در تهران بین کارکنان و مدیران درگیری وجود داشته باشد. مشتری همچنین می تواند نگرانی هایی را در مورد وضعیت تکمیل پروژه مطرح کند. با این حال، نحوه برخورد شما با تعارض همه تفاوت را ایجاد می کند. یک وکیل می تواند به شما کمک کند تا آنچه در قرارداد نوشته شده است را اجرا کنید و اخطاریه ها و حق التزام تهیه کنید که به طرفی که با او توافق می کنید ارائه می دهید. استخدام مشاور حقوقی همچنین تضمین می کند که برای کاری که انجام داده اید به اندازه کافی غرامت دریافت خواهید کرد.

تهیه پیش نویس و انعقاد قرارداد

ساخت و ساز در ایران ارزان نیست و نیاز به سرمایه گذاری قابل توجهی دارد. این پروژه ها نیز باید بر اساس یک برنامه دقیق اجرا شوند و باید در یک دوره مشخص تکمیل شوند. بنابراین، باید قراردادهای مختلفی را با طرف های دیگر منعقد کنید. عدم پایبندی به شرایط قرارداد می تواند منجر به اقدام مدنی یا کیفری علیه طرف متخلف شود.

خرید و فروش و سرمایه گذاری در بازار املاک با مشاوره کارشناسان مسکن

 به گفته یک وکیل تجاری برتر ادمونتون ، قراردادهای حقوقی مناسب می تواند از کسب و کار شما در هنگام کار با طرف های دیگر مانند مشتریان، تامین کنندگان و غیره محافظت کند. مشاور حقوقی مناسب به شما کمک می کند حقوق، تعهدات و تعهدات خود را در حین انعقاد قراردادها درک کنید.

شناسایی خطرات و اشتباهات آتی

به طور کلی، وکلای دادگستری آموزش دیده اند تا یک قدم جلوتر از موکلان خود باشند و به آنها کمک کنند تا از دام های احتمالی اجتناب کنند. چالش‌ها در کسب‌وکار اجتناب‌ناپذیر هستند، و بهتر است بدانید که به تنهایی با آن‌ها مقابله نخواهید کرد.

 جستجوی وکیل حقوقی قبل از شروع کار ساخت و ساز می تواند به شما کمک کند تا بفهمید که چگونه با مشکلات جریان نقدی، تامین کنندگان غیرقابل اعتماد و کارگران معمولی که از حضور در محل ساخت و ساز خودداری می کنند، برخورد کنید. شما اکنون یک توری ایمنی دارید که در صورت بروز هر گونه احتمالی از شما محافظت می کند.

کمک به دعاوی جراحت و اختلافات کارگری

یکی از خطرات مرتبط با کار ساخت و ساز این است که کارمندان شما ممکن است در محل آسیب ببینند. به یاد داشته باشید، شما در قبال هر کارگری که در محل شما مجروح شود، مسئولیت همبستگی خواهید داشت. کارمندان همچنین ممکن است ناراضی شوند و به دلیل کار بدون مزد علیه شما اقدام قانونی کنند. یک وکیل خوب در تهران می تواند به شما در ارزیابی گزینه های موجود و انتخاب بهترین راه حل ممکن کمک کند.

ارائه بینش در مورد قوانین ساخت و ساز

قوانین ساختمانی، قوانین بیمه، قوانین شهری و مقررات کاربری زمین ممکن است فراتر از تخصص شما باشد. یک وکیل کارکشته و با تجربه با درک محکمی از این مقررات قانونی در موقعیت بهتری برای راهنمایی شما برای رعایت قانون خواهد بود. آنها همچنین شما را با قوانین ایمنی کار و سیاست های زیست محیطی سرعت می بخشند تا اطراف و کارمندان خود را با پروژه خود به خطر نیاندازید.

پیش خرید واحد های مسکونی و یافتن پروژه های سود ده جهت سرمایه گذاری

بسته شدن

همانطور که ما به پایان می رسیم، مطمئن شوید که به جای انتخاب یک وکیل عمومی، یک وکیل متخصص در یک حوزه خاص را انتخاب کنید. منتظر نمانید تا با یک دادخواست برای استخدام وکیل برای تجارت ساختمانی خود مواجه شوید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *