بررسی و رصد بازار مسکن استان البرز جهت خرید آپارتمان در گلشهر

ویژگی های کلیدی تجارت در املاک

چه در تجارت املاک و مستغلات حرفه ای باشید، چه فقط یک خریدار مشتاق خرید آپارتمان در مهرشهر باشید، برخی از ویژگی های کلیدی وجود دارد که باید در نظر بگیرید. بیایید به چند مورد از آنها شیرجه بزنیم.

محل

احتمالاً این ضرب المثل قدیمی املاک و مستغلات را شنیده اید، “موقعیت، مکان، مکان”. خوب، این یک ضرب المثل قدیمی است، زیرا کاملاً درست است. یک آپارتمان 500 فوت مربعی در بخش هایی از شهر نیویورک می تواند 10 برابر یک خانه 5000 فوت مربعی در وسط کشور گران باشد. تفاوت ها همیشه آنقدر واضح نیستند، اما شما این ایده را دریافت می کنید. به طور معمول، کامپوننت‌های بهینه بیش از یک مایل از ملک فاصله ندارند، اما این به منطقه شما (روستایی و غیره) بستگی دارد.

بررسی و رصد بازارمسکن استان البرز جهت خرید آپارتمان در گلشهر

وضعیت

اینکه یک خانه چقدر خوب ساخته شده و به خوبی نگهداری می شود می تواند جزء مهمی از ارزش قابل مقایسه آن باشد. به عنوان مثال، ممکن است تفاوت قیمت قابل توجهی بین خانه ای با سقف نشتی و خانه ای که سقف کاملاً جدید دارد، وجود داشته باشد. هنگام اجرای کامپ‌ها، مطمئن شوید که وضعیت تمام قسمت‌های خانه‌ای را که مقایسه می‌کنید، در نظر می‌گیرید.

سن

خانه‌های جدید ارزش بالاتری دارند، بنابراین خانه‌هایی که در سال 1950 ساخته شده‌اند و خانه‌هایی که در سال 2010 ساخته شده‌اند ممکن است ارزش‌های مشابهی نداشته باشند، فقط به این دلیل که تعداد حمام و اتاق خواب یکسانی دارند.

تعداد اتاق ها

یک خانه چهار تخته و دو حمام ممکن است برای یک خانه سه تخته دو حمام به نظر می رسد بسیار نزدیک باشد، اما این لزوما درست نیست. این اتاق خواب اضافی اغلب می تواند به معنای تفاوت قیمت 100000 دلار یا بیشتر باشد. فراموش نکنید خرید آپارتمان در عظیمیه که اندازه را نیز در نظر بگیرید، زیرا متراژ مربع می تواند تأثیر زیادی بر ارزش خانه داشته باشد .

اندازه زیادی

ارزش سطح زیر کشت بر اساس مکان متفاوت است، اما، با مساوی بودن همه عوامل دیگر، زمین بیشتر به معنای ارزش بیشتر است. حتی اگر خانه‌ها کاملاً قابل مقایسه باشند، اگر یکی در 2 هکتار و دیگری در 10 هکتار باشد، باید این را در هنگام تعیین ارزش هر دو ملک در نظر بگیرید. این به ویژه بر اساس موقعیت مکانی صادق است. یک زمین بزرگ در نزدیکی یک مرکز شهری محبوب می تواند ارزش بی شماری از یک قطعه زمین روستایی به همان اندازه داشته باشد.

روند رو به رشد قیمت املاک و فرصت مناسب جهت خرید آپارتمان در باغستان

دوره زمانی

هنگامی که به فروش های اخیر در منطقه برای تعیین ارزش خانه نگاه می کنیم، تازگی یک عامل مهم است. مقایسه خانه موضوعی خود با خانه‌ای که یک ماه پیش فروخته شده است بسیار دقیق‌تر از زمانی است که به خانه‌ای نگاه می‌کنید که 2 سال پیش فروخته شده است. بهترین شرط شما این است که خانه هایی را پیدا کنید که بیش از 6 ماه گذشته فروخته نشده اند.

خط پایین

زمانی که به خرید آپارتمان در کرج فکر می کنید، کامپوننت های املاک و مستغلات یک جزء حیاتی برای گرفتن بهترین تصمیم هستند. هنگامی که چیزهایی را که باید جستجو کنید و نحوه تفسیر آنها را می دانید، در مسیر جستجوی خانه خود در مسیر درست ترین تصمیمات قرار خواهید گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *