نکات مهم برای تبدیل خانه کوچک خود به یک سرمایه گذاری موفق

خرید آپارتمان جهت کسب سود

خانه های کوچک در ایران ممکن است کوچک باشند اما می توانند فرصت های بزرگی را برای سرمایه گذاران ایجاد کنند. به نظر می‌رسد که سرمایه‌گذاران در تعداد زیادی از روند خانه‌های کوچک جهش می‌کنند. اما چگونه می توانید از منحنی جلوتر باشید؟ اگر می‌خواهید از یک خانه کوچک درآمد کسب کنید، در اینجا نکاتی در مورد چگونگی تبدیل سرمایه‌گذاری کوچک خود به سود کلان توسط کارشناسان مسکن ایهام آورده شده است.

نکات مهم برای تبدیل خانه کوچک خود به یک سرمایه گذاری موفق

خانه کوچک خود را درسایت دیوار فهرست کنید

محل اقامت کوتاه مدت در ایران تقاضای زیادی دارد و قرار دادن خانه کوچک شما در سایت‌های اجاره تعطیلات، مانند Airbnb یا Stayz، راهی عالی برای کسب درآمد است. اما قبل از اینکه ملک کوچک اجاره ای خود را فهرست کنید، مواردی وجود دارد که باید انجام دهید:

قوانین شورای محلی را بررسی کنید

دولت‌های محلی قوانین متفاوتی در مورد اینکه چه چیزی مسکن است، اینکه آیا می‌توانید آن را اجاره کنید، و حداکثر مدت زمانی که برخی از خانه‌ها در تهران می‌توانند برای اسکان در سال استفاده شوند، دارند.

خانه های ساحلی کوچک

خانه‌های کوچک فهرست‌های جذاب Airbnb را ایجاد می‌کنند. بسیار مهم است که قوانین را مرور کنید و از قانونی بودن خانه کوچکتان قبل از فهرست کردن آن در Airbnb مطمئن شوید.

بازار هدف خود را بشناسید

برای افزایش شانس رزرو، بهتر است بازار هدف خود و آنچه که آنها به دنبال آن هستند را بشناسید. این امر بر نحوه طراحی، طراحی خانه کوچک شما و همچنین هزینه هر شب تأثیر می گذارد. گوگل و در مورد فهرست ها و خانه های مشابه تحقیق کنید. از خود بپرسید چه کسانی در این خانه ها اقامت دارند و چه چیزی را در این مورد دوست دارند؟

کسب درآمد از طریق اجاره دادن خانه یا آپارتمان

قیمت خود را درست دریافت کنید

تعیین قیمت یک شبه تاثیر زیادی بر سرمایه گذاری شما خواهد داشت. اگر قیمت خانه کوچک خود را خیلی کم کنید، ممکن است سود خود را از دست بدهید. اگر قیمت آن را خیلی گران کنید، برای گرفتن رزرو با مشکل مواجه خواهید شد. تحقیق کنید که نرخ رقابتی برای منطقه شما چیست و در مورد میزانی که می توانید شارژ کنید واقع بین باشید.

بودجه خود را انجام دهید

مانند یک اجاره معمولی، باید هزینه ها را در نظر بگیرید تا مطمئن شوید که سرمایه گذاری خانه کوچک شما ارزشمند است. بودجه نگهداری سالانه، بازپرداخت وام مسکن و هزینه های نظافت را مشخص کنید. اطمینان حاصل کنید که این هزینه ها در قیمت گذاری شما گنجانده شده است، در غیر این صورت سرمایه گذاری شما بیهوده خواهد بود.

بازاریابی خانه کوچک خود

یک کلبه رویایی در یک قطعه زمین منزوی برای تعطیلات آخر هفته ایده آل است. اما در چنین موردی، مردم ایران به دنبال یک تجربه کامل هستند، نه فقط جایی برای خواب. طراحی داخلی خود و استفاده از عکس های خوب برای لیست خود احتمالاً به این معنی است که افراد بیشتری می خواهند اجاره کوچک شما را اجاره کنند. همچنین، هرچه محل اقامت شما جذاب تر باشد، احتمال بیشتری دارد که می توانید نرخ حق بیمه را دریافت کنید.

نرخ های شبانه خود را به طور مرتب بررسی کنید

شما نباید با ذهنیت «تنظیم و فراموش کنید» به قیمت یک شبه خود نزدیک شوید. رقبا را بررسی کنید تا مطمئن شوید که قیمت درستی دارید. همچنین، با ارائه یک معامله، مانند سه شب با قیمت دو یا تخفیف ویژه، قیمت ارزش افزوده را در نظر بگیرید. همچنین، نرخ ارزان‌تری برای شب‌های هفته در نظر بگیرید تا مردم را در دوره‌های ساکت‌تر جذب کنید.

سرمایه گذاری بلند مدت در بازار املاک جهت سود بیشتر

خانه کوچک خود را به صاحبان زمین اجاره دهید

بسیاری از مردم در تهران زمین اضافی یا فضای کافی برای میزبانی یک خانه کوچک دارند، اما اغلب نمی خواهند سرمایه اولیه را برای خرید آن خرج کنند. تحت این ترتیب، یک صاحب خانه کوچک می تواند خانه کوچک خود را به یک مالک اجاره دهد، که به نوبه خود از آن برای زندگی یا اقامت کوتاه مدت استفاده می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *