سرمایه گذاری، خرید و فروش آپارتمان در اینترنت به صورت مجازی

بهترین گزینه‌ ها برای خرید آپارتمان در منطقه گوهردشت کرج

خرید یک خانه غیر قابل مشاهده به چه معناست؟

خرید خانه غیبی به معنای خرید ملک بدون گشت و گذار در ملک است. به جای حضور فیزیکی، ممکن است از طریق یک تور مجازی، از طریق تصاویر یا کلیپ های ویدیویی با استفاده از ارائه های سه بعدی و ویدیویی به خانه نگاه کنید. می‌توانید تحقیقات آنلاین فراوانی را نیز به داده‌های محله اضافه کنید.

خرید یک خانه دیده نشده در ایران ممکن است یک حرکت مخاطره آمیز به نظر برسد. با این حال، خرید خانه در تهران بدون اینکه ابتدا آن را ببینید، آنقدرها هم که فکر می کنید غیر معمول نیست، به ویژه با توجه به همه گیری جهانی. در این مقاله که توسط مسکن ایهام آماده شده است ، نحوه خرید یک منظره خانه را پوشش می دهیم، اینکه آیا باید آن را بخرید و مزایا و معایب آن برای خریداران خانه.

سرمایه گذاری، خرید و فروش آپارتمان در اینترنت به صورت مجازی

خرید خانه در ایران به طور مجازی رایج تر شده است، به ویژه به دلیل تمایل به خرید خانه در بازارهای املاک و مستغلات رقابتی و سریع. علاوه بر این، برخی می خواهند به مناطق کمتر شلوغ نقل مکان کنند، از کانون های همه گیر دور شوند یا به خانواده نزدیک شوند. این ممکن است بسیاری از خریداران را وادار به خرید خانه قبل از دیدن شخصاً کند.

مراحل خرید خانه منظره دیده نشده

به عنوان یک خریدار احتمالی خانه در تهران ، ممکن است در مورد مراحلی که باید برای خرید خانه از این طریق انجام دهید تعجب کنید. مراحل زیر را در فرآیند خرید خانه از راه دور در زیر در نظر بگیرید.

مرحله 1: یک مشاور املاک خوب انتخاب کنید

مهم است که یک مشاور املاک و مستغلات واجد شرایط یا REALTOR® پیدا کنید ، به خصوص زمانی که قصد خرید یک منظره خانه را دارید. هر بنگاه املاکی که با آن صحبت می کنید باید از برنامه های شما برای خرید مجازی مطلع باشد. قبل از اینکه نماینده ای را انتخاب کنید، گزینه های نماینده املاک خود را به طور کامل بررسی کنید.

 تجربه نماینده را بررسی کنید، بررسی‌های آنلاین را بخوانید و از خانواده، دوستان و همکاران بخواهید که ارجاع دهند. شما می خواهید مطمئن شوید که مشاور املاک شما دارای مهارت های فن آوری است (مخصوصاً به این دلیل که آنها باید به صورت مجازی با شما ارتباط برقرار کنند)، دارای مهارت های ارتباطی عالی، دانش بازار محلی املاک و احساس راحتی در مذاکره است.

مرحله 2: برای وام مسکن خود از قبل تاییدیه بگیرید

پیش تایید به فرآیند تعیین مقدار پولی که می توانید برای خرید خانه وام بگیرید اشاره دارد. وام دهندگان نگاهی به درآمد، دارایی ها و امتیاز اعتباری شما می اندازند تا مدت وام شما، مبلغی را که می توانید وام بگیرید و نرخ بهره شما را تعیین کنند. این یک اقدام هوشمندانه است که قبل از مشاهده یا ارائه پیشنهاد برای خانه، وام مسکن توسط وام‌دهنده تأیید شده باشد

 زیرا می‌تواند به شما کمک کند خانه‌هایی در محدوده قیمت خود خرید کنید و به فروشندگان نشان دهید که خریدار جدی هستید. همچنین، آژانس‌های املاک و مستغلات می‌خواهند قبل از نشان دادن املاک، نامه پیش‌تأیید وام مسکن شما را ببینند تا مطمئن شوند که خانه‌هایی را با بودجه خود خریداری می‌کنید.

ارزیابی املاک و قیمت گذاری بر روی خانه و آپارتمان شما

مرحله 3: یک تور مجازی از ملک داشته باشید

هنگام مشاهده یک ملک به صورت مجازی چه انتظاری می توانید داشته باشید؟ فناوری ویدیویی مانند FaceTme، Instagram Live یا YouTube به شما امکان می دهد در حین حرکت از اتاقی به اتاق دیگر، یک تجربه تعاملی داشته باشید. بسیاری از متخصصان املاک و مستغلات حتی خانه های باز را میزبانی می کنند که در آنها می توانید سوالات خود را بپرسید و برای بررسی دقیق تر به قسمت های خاصی از خانه برگردید.

مرحله 6: خانه را ببندید

ممکن است بخواهید از یک دوست یا یکی از اعضای خانواده که در نزدیکی ملک زندگی می کند بخواهید که شخصاً خانه را مشاهده کند تا اطمینان بیشتری از کیفیت خانه داشته باشد.

مرحله 4: بازرسی کامل خانه را دریافت کنید

چه در حال خرید یک منظره خانه بدون مشاهده باشید و چه به طور منظم از خانه عبور می کنید، باید از یک بازرس خانه واجد شرایط بخواهید که بازرسی خانه را در محل سکونت احتمالی شما انجام دهد. بازرسی ممکن است برای خانه‌ای که شخصاً ندیده‌اید مهم‌تر باشد. بازرسی خانه می تواند از خرج کردن پول زیادی برای مسائل ساختاری و سایر مشکلاتی که ممکن است پس از بسته شدن ایجاد شود (مانند آسیب آب، مسائل الکتریکی، قالب یا سایر نگرانی ها) جلوگیری کند.

مرحله 5: یک پیشنهاد دیده نشده ارائه دهید

ارائه یک پیشنهاد غیرقابل مشاهده، چندان متفاوت از خرید خانه سنتی نیست. هنگامی که یک نامه پیش تأیید دریافت کردید و با یک مشاور املاک برای یافتن خانه خود کار کردید، باید تصمیم بگیرید که چه مقدار پیشنهاد دهید و چه مقدار پول هنگفت می خواهید بگذارید. سپرده پولی جدی نشان دهنده حسن نیت شما به عنوان یک خریدار است . در مرحله بعد، یک پیشنهاد نامه تهیه می کنید که مشاور املاک شما می تواند در تهیه آن به شما کمک کند.

 هنگامی که فروشنده پیشنهاد شما را دریافت کرد، فروشنده می تواند آن را بپذیرد، آن را رد کند، درخواست تغییرات کند یا پیشنهاد متقابل ارائه دهد. نماینده شما شما را در این فرآیند راهنمایی می کند. موارد احتمالی می‌تواند متفاوت باشد، از موارد احتمالی بازرسی خانه (خانه باید بازرسی را انجام دهد) تا شرایط احتمالی مالکیت (خانه باید دارای عنوان “تمیز” باشد، به این معنی که هیچ شخص یا نهاد دیگری نمی‌تواند ادعای مالکیت کند). شما می توانید بنا به صلاحدید خود، برخی موارد احتمالی را کنار بگذارید.

مرحله 6: روی خانه را ببندید

هنگامی که پیشنهاد شما پذیرفته شد و تمام بازرسی ها و ارزیابی ها تکمیل شد، خانه را می بندید. ممکن است این کار را در خود خانه یا در مکانی بی طرف با حضور فروشنده و دفتر اسناد رسمی انجام دهید .

وضعیت عرضه و تقاضا در بازار مسکن با توجه به شرایط اقتصادی کنونی

آیا باید خانه ای را بخرم که دیده نمی شود؟

انتخاب اینکه آیا یک منظره خانه را بخرید یا نه یک انتخاب شخصی است. با این حال، ممکن است در برخی شرایط ضروری باشد، مثلاً اگر به یک ایالت دیگر یا در سراسر کشور نقل مکان کنید.  موقعیت های مرتبط دیگری که ممکن است نیاز به مشاهده و خرید ملک داشته باشید عبارتند از:

بازارهای داغ املاک و مستغلات (که باید سریع در آن حرکت کنید)

مهاجرت از کشوری دیگر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *