توجه به هزینه های خانه و آپارتمان قبل از خرید آن

·  هزینه بررسی:

هزینه بررسی و تایید خطوط ملک شما در تهران قبل از بسته شدن را پوشش می دهد. این هزینه می تواند بین 300 تا 950 دلار باشد. اگر خانه‌ای در کشور ایران می‌خرید که در یک زمین قرار دارد، انتظار داشته باشید که بیشتر بپردازید.

  • بازرسی آفات:

 علاوه بر بازرسی خانه، ممکن است لازم باشد قبل از بستن وام خود، بازرسی آفات نیز انجام دهید. (این قانون از ایالت به ایالت متفاوت است.) میانگین بازرسی آفات 100 دلار هزینه دارد. در برخی موارد، این بازرسی ممکن است توسط فروشنده یا وام دهنده پوشش داده شود.

توجه به هزینه های خانه و آپارتمان قبل از خرید آن
  • بازرسی رنگ سرب:

از نظر کارشناس املاک ایهام علاوه بر بازرسی خانه و بازرسی آفات، باید هزینه بازرسی سرب نیز بپردازید (به خصوص اگر خانه ای که می خرید قبل از سال 1979 ساخته شده باشد). طبق گفته Home Advisor، تست سرب می تواند تا 300 دلار هزینه داشته باشد.

هزینه های عنوان:

هنگام خرید خانه در تهران ، از شما انتظار می رود که هزینه خدمات عنوان را پوشش دهید. هزینه های خدمات عنوان ممکن است شامل هزینه جستجوی عنوان و حق بیمه بیمه نامه عنوان وام دهنده، از جمله هزینه های دیگر باشد. 

  • بیمه عنوان قرض دهنده:

 بیمه مالکیت وام دهنده جدا از بیمه مالکیت است. هدف آن بازپرداخت بانک است در صورتی که خانه خود را به دلیل ادعای مالکیت از دست بدهید. بیمه عنوان وام دهنده می تواند تا 875 دلار هزینه داشته باشد.

  • بیمه عنوان مالک:

 بیمه مالکیت الزامی نیست، اما زمانی که در تنگنا هستید می تواند کمک کند. بیمه مالکیت فقط در صورتی که مالک یا پیمانکار قبلی بخواهد بگوید که از خانه ادعایی دارد حمایت می کند.

  • هزینه جستجوی عنوان:

 بسته به اینکه خانه شما در کجای تهران قرار دارد، این هزینه یا به یک شرکت بیمه عنوان یا یک وکیل ملکی تعلق می گیرد. هزینه جستجوی عنوان می تواند بین 200 تا 400 دلار باشد.

  • مالیات نقل و انتقال:

 مالیات نقل و انتقال در ازای به روز رسانی عنوان خانه و انتقال آن به شما، به دولت محلی شما پرداخت می شود. این هزینه از ایالت به ایالت دیگر متفاوت است.

دیگر هزینه ها

این لیست کاملی از هزینه ها نیست، اما شامل برخی از رایج ترین هزینه هایی است که از شما انتظار می رود پرداخت کنید. در اینجا چند کارمزد دیگر وجود دارد که باید مراقب آنها باشید:

  • بیمه صاحب خانه:

 اکثر وام دهندگان از شما می خواهند که حداقل یک سال حق بیمه را در زمان بسته شدن پیش پرداخت کنید. این به این دلیل است که وام دهندگان به مدرکی نیاز دارند که نشان دهد خانه شما بیمه شده است. این هزینه بسته به موقعیت و ارزش خانه شما می تواند تا 1000 دلار یا بیشتر هزینه داشته باشد.

شرایط زندگی در آپارتمان های اجاره ای و هزینه های آن
  • هزینه ضبط:

 این هزینه توسط شهرستان شما تعیین می شود و می تواند از 20 تا 250 دلار هزینه داشته باشد.

  • هزینه انتقال :

هزینه انتقال انجمن مالکان خانه هزینه انتقال هزینه های HOA از فروشنده به شما را پوشش می دهد. این هزینه به سیاست های HOA شما بستگی دارد. اگر خانه ای بدون HOA خریداری کرده اید، لازم نیست نگران این هزینه باشید.

هزینه امانی:

 هزینه های امانی به شرکت صاحب عنوان یا مستقیماً به شرکت امانی پرداخت می شود. این هزینه ها می تواند از ایالت به ایالت دیگر متفاوت باشد و به قیمت خرید خانه شما بستگی دارد. (حساب‌های امانی اساساً پول شما را ایمن نگه می‌دارند.) اکثر فروشندگان 50 درصد هزینه سپرده را پوشش می‌دهند.

  • چقدر باید انتظار داشته باشید که خرج کنید؟

فرض کنید یک وام معمولی به ارزش 300000 دلار گرفته اید، انتظار می رود بین 9000 تا 18000 دلار به عنوان هزینه های بسته شدن پرداخت کنید. با این حال، می توانید با فروشنده مذاکره کنید تا به شما در تامین هزینه های بسته شدن کمک کند. این به عنوان “امتیاز فروشنده” شناخته می شود.

زمانی که زمان پرداخت هزینه های بسته شدن است، چقدر هزینه می کنید، بسته به آنچه وام دهنده هزینه می کند، متفاوت است. در اینجا برخی از انواع وام های رایج و هزینه های بسته شدن مربوط به آنها آورده شده است:

وام های معمولی:

 هزینه های بسته شدن به طور متوسط ​​3-6٪ از مبلغ وام است.  هزینه های بسته شدن وام وزارت امور کهنه سربازان (VA) می تواند به طور متوسط ​​بین 3 تا 5 درصد از مبلغ وام باشد.

  • وام :

 هزینه های بسته شدن اداره مسکن فدرال ( FHA) می تواند به طور متوسط ​​بین 2 تا 6 درصد از مبلغ وام باشد. هزینه های بسته شدن وزارت کشاورزی ایالات متحده (USDA) می تواند به طور متوسط ​​بین 3 تا 6٪ از مبلغ وام باشد.

کسب درآمد از بازار مسکن و پس انداز سود حاصل از سرمایه گذاری

هنگامی که برای وام مسکن خود درخواست می کنید (در برآورد وام) و دوباره در سند افشای بسته شدن درست قبل از اینکه در خانه خود مستقر شوید، تفکیک برخی از هزینه ها را دریافت خواهید کرد. این آخرین فرصت شما برای پرسیدن سؤالات، مذاکره درباره هزینه‌هایی است که می‌خواهید فروشنده بپردازد (اگر در بازار فروشنده هستید ، و مطمئن شوید که آماده پرداخت کامل هستید).

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *